Deze site heeft beperkte ondersteuning voor uw browser. We raden aan over te stappen naar Edge, Chrome, Safari of Firefox.

Gratis verzending vanaf €100 Gratis bezorging in gemeente Venray vanaf €45

Openingsactie: alle Corvezzo 5+1 gratis

Wijnabonnement: €5,- korting op je eerste box met de code EERSTEBOX5

Gratis verzending vanaf €100 | Gratis bezorging in gemeente Venray vanaf €45

Winkelwagen 0

Geen producten meer beschikbaar om te kopen

Producten
In dezelfde stijl
Subtotaal Gratis

  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • iDEAL
  • Maestro
  • Mastercard
  • Shop Pay
  • Union Pay
  • Visa

FAQ

Heb je een vraag? Check onze FAQ's.
Hier vind je de meest gestelde vragen over onze wijnen, bestellingen, verzending en meer. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!

Verzending

Bestellingen buiten de gemeente Venray

Bestellingen boven de €100,- worden gratis verstuurd. Voor bestellingen onder de €100,- komt er een bedrag van €5,95 bij voor de verzendkosten. Wij verzenden alleen in eenheden van 12 flessen.

Het pakket wordt verzonden met een 'Leeftijdscheck'. Dit betekent dat het pakket in ontvangst moet worden genomen door een persoon van boven de 18 jaar en dat er om een identiteitsbewijs kan worden gevraagd. Het pakket kan niet worden achtergelaten in de tuin of pakket box.

Mocht je bij het bezorgen niet thuis zijn, dan wordt het pakket naar een PostNL afleverpunt gebracht. Het pakket wordt een week bewaard bij het PostNL punt, heb je het in die week niet opgehaald, dan wordt het weer naar ons terug gestuurd. 
In overleg met ons, kunnen wij het pakket opnieuw versturen, hiervoor brengen we 7,95 verzendkosten in rekening.

Bestellingen binnen de gemeente Venray

Binnen de gemeente Venray worden alle bestellingen vanaf 45 euro gratis bezorgd. Ook hier zullen wij bij het bezorgen een 'Leeftijdscheck' doen en kunnen wij de producten alleen aan iemand geven die minimaal 18 jaar is

Retourneren

Voldoet de wijn niet aan jouw verwachtingen? Of is de wijn tijdens het transport kapot gegaan?

Dan lossen wij dit graag voor jou op. Neem contact op met de klantenservice, zodat wij een passende oplossing voor jou kunnen vinden. 

Klachten

Heb je een klacht?

Bij Bottlez proberen we altijd alles naar de volle tevredenheid van onze klanten te doen, want klanttevredenheid is één van onze topprioriteiten. Maar er kan altijd iets misgaan en dan zullen we er ook alles aan doen om dit tot een goede oplossing te brengen. Heb je een klacht, stuur dan een mail naar info@bottlez.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.